Aviva Romania vizeaza o crestere a cifrei de afaceri pe segmentul asigurarilor de viata in anul urmator, pe fondul cresterii valorii primei medii cu pana la 10%, dar si a diversificarii canalelor de distributiei si a imbunatatirii zonei de client-service, a anuntat compania.
“Valoarea primei medii va creste in medie cu 10% anul urmator, atat pe segmentul asigurarilor de viata, cat si la nivelul intregului portofoliu in cadrul companiei. De exemplu, daca la politele unit-linked valoarea medie a primei este de 400 de euro, in prezent, aceasta va creste cu aproximativ 10%”, a spus Mihai Popescu (foto), CEO Aviva Romania.
Cu privire la afaceri, compania mizeaza pe o crestere a valorii primelor brute subscrise in 2011, fata de anul curent. La sfarsitul trimestrului al treilea din acest an, potrivit UNSAR, Aviva Romania rula afaceri in valoare de 58,9 milioane de lei, in scadere insa comparativ cu rezultatul din aceeasi perioada a anului 2009, de 70 de milioane de lei. La sfarsitul anului trecut Aviva Romania a subscris prime de 101,95 milioane de lei si a raportat pierderi de 13 milioane de lei.
“In prima parte a anului ne-am concentrat asupra zonei de client-service – consultanti, back-office – ceea ce ramane o prioritate si pentru perioada urmatoare, deoarece face parte din trendul de maturizare a pietei. La nivel de consultanti se observa ca fenomenul distributiei ocazionale este in scadere”, a precizat seful Aviva.
Totodata, Aviva Asigurari de Viata intentioneaza in 2011 sa isi dezvolte canalul de distributie, atat pe segmentul bancassurance, cat si la nivel de consultant, prin incheierea de noi contracte si respectiv atragerea de noi clienti, ceea ce va influenta pozitiv sporul afacerilor pe anul urmator.
“Piata de asigurari de viata a rezistat mult mai bine in 2010 decat alte piete din sectorul asigurarilor la contextul economic ac