Bavarom, importatorul berii Bavaria, încheie anul 2010 cu o cifră de afaceri de 8,5 mil. lei (2 mil. euro), nivel similar cu cel din 2009, în linie cu estimările iniţiale. "Vânzările pe HoReCa (în restauratante şi hoteluri- n.red.) au ajuns în acest an la 35% din total, restul fiind adjudecat de key accounts şi retailul mic", a spus Costin Ghindea, director general al Bavarom. Un procent de 20% din vânzările totale ale companiei sunt aduse de berea nefiltrată Paulaner, potrivit unor informaţii anterioare oferite de companie, însă din portofoliu mai fac parte Bernard (Cehia), Sapporo (Japonia), La Trappe (Olanda), Tsingtao (China), dar şi altele. Piaţa berii a scăzut anul acesta cu 7-10% potrivit estimărilor jucătorilor.
Bavarom, importatorul berii Bavaria, încheie anul 2010 cu o cifră de afaceri de 8,5 mil. lei (2 mil. euro), nivel similar cu cel din 2009, în linie cu estimările iniţiale. "Vânzările pe HoReCa (în restauratante şi hoteluri- n.red.) au ajuns în acest an la 35% din total, restul fiind adjudecat de key accounts şi retailul mic", a spus Costin Ghindea, director general al Bavarom. Un procent de 20% din vânzările totale ale companiei sunt aduse de berea nefiltrată Paulaner, potrivit unor informaţii anterioare oferite de companie, însă din portofoliu mai fac parte Bernard (Cehia), Sapporo (Japonia), La Trappe (Olanda), Tsingtao (China), dar şi altele. Piaţa berii a scăzut anul acesta cu 7-10% potrivit estimărilor jucătorilor.