Ruxandra Săraru, directorul de Marketing şi Comunicare la Radio România (RRA) a declarat, ieri, într-o conferinţă de presă, că a renunţat la intenţia de a demisiona. "Am fost pilot de încercare. Am preluat această Direcţie cu orgoliul că se poate face ceva în radio, ca radioul să devină un factor activ pe piaţa media atât a comunicării, cât şi a marketingului şi cred eu că s-au făcut câţiva paşi. L-am preluat cu balastul necesar de personal. Am pornit o bătălie cu morile de vânt care a deranjat multă lume", a declarat Ruxandra Săraru. Aceasta a spus că prin bătălia demarată a vrut să-i facă să înţeleagă că radioul este etern şi că trebuie ca el să fie slujit, nu ca radioul să slujească în interesele unora. "Din păcate asistăm la un moment de frământări ale radioului şi mi-am dat demisia pentru că nu mai acceptam impostura din managementul inferior mie", a mai spus Ruxandra Săraru la începutul conferinţei. Apoi, timp de două săptămâni, s-a dat o mare frământare în sufletul său, să plece din radio la un loc mai călduţ, mai bine plătit, poate la fel de onorant sau să stea pe această baricadă, care înseamnă apărarea radiodifuziunii române, de impostură, prostie, răutate, hoţie şi veleitarism. "Mă umilesc pentru radio, nu pentru interesele meschine din radio. Sunt mai multe persoane care îmi vizează postul crezând că aici este o mare bucurie. Nu pentru bani am venit în radio şi nici pentru afaceri personale", a spus directorul de Marketing şi Comunicare al RRA. Aceasta a spus că cei din Consiliul de Administraţie trebuie să înţeleagă că nu ei au făcut o favoare radioului şi radioul le face timp de 4 ani de zile o favoare lor.
Întrebată cu ce gânduri a preluat şi părăseşte conducerea Departamentului de Comunicare şi Marketing al SRR, aceasta a spus pentru Curierul Naţional că a intrat cu umilinţă şi pleacă cu o poveste frumoasă de iubire, fiind locul care i-a da