În cadrul proiectului vor fi tipărite 350.000 de pliante
Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Braşov, Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică din România şi Groove Hour lansează, astăzi, la Braşov, „i-Tour Schi”, prezentat drept cel mai amplu proiect de informare şi promovare turistică la nivel naţional, dedicat sporturilor de iarnă.
Conceptul dezvoltat pentru sezonul de iarnă 2010 - 2011 reprezintă o premieră în ceea ce priveşte informarea turistică în România. Pentru prima dată pârtiile omologate din Predeal şi Poiana Braşov, judeţul Braşov, alături de altele, însumând peste 78 de pârtii omologate din ţară vor fi promovate pe pliante prin intermediul proiectului naţional de informare şi promovare turistică i-Tour şi puse gratuit la dispoziţia turiştilor.
Proiectul va oferi pasionaţilor de sporturi de iarnă din toată ţara posibilitatea de a experimenta cât mai multe domenii schiabile şi de a se bucura din plin de sezonul de schi. Pentru a asigura accesul turiştilor la cât mai multe informaţii despre domeniile schiabile din cele 11 judeţe atinse de i-Tour în această iarnă, au fost tipărite 350.000 pliante.
„Sezonul de schi 2010 - 2011 debutează anul acesta cu proiectul „i-Tour Schi” extins la nivel naţional şi online pe site-ul i-tour.ro. Ne-am respectat angajamentul pe care ni l-am asumat faţă de turişti şi parteneri în sezonul estival din acest an şi am extins reţeaua de standuri Groove Hour cu 125 de puncte. Acum turiştii aflaţi în peste 30 de localităţi, din 11 judeţe vor beneficia de hărţi gratuite ale pârtiilor omologate, hărţi ale staţiunilor şi oraşelor apropiate, fiecare cu obiectivele turistice de vizitat, aflate la recepţie sau în centrele de informare turistică din zonă” a declarat Dragoş Paiu, director de marketing al companiei Groove Hour.
Ionuţ Gliga, directorul executiv al APDT Braşov, a de