Companiile româneşti intenţionează să facă din remuneraţia raportată la performanţă o parte esenţială a planului pe 2011, coordonând recompensele cu rezultatele reale, arata un studiu al companiei Regus.
Pe fondul unei tendinţe generale de creştere în mediul afacerilor, angajaţii cu performanţe superioare se pot aştepta la câştiguri sporite în noul an; dar companiile nu vor arăta îngăduinţă faţă de angajaţii comozi, în contextul refacerii economice.
Regus, furnizor global de soluţii pentru locul de muncă, a comandat un studiu asupra deciziilor companiilor pentru noul an. În România, soluţiile de top au fost folosirea pe scară mai largă a remuneraţiei raportate la performanţă, adăugarea de angajaţi noi şi reducerea împrumuturilor - dovedind în general consecvenţă cu imaginea globală.
„Atitudinile companiilor pentru 2011 arată o hotărâre fermă de a se orienta spre creştere şi a se alinia cu dezvoltarea economică globală, iar toleranţa faţă de orice atitudine inflexibilă se reduce în ritm accelerat. Angajaţii, în special din companiile mici şi mijlocii, trebuie să aibă o contribuţie cuantificabilă la creşterea veniturilor şi, cel puţin unii, vor fi recompensaţi pe măsură. Studiul arată clar că remuneraţia raportată la performanţă devine o normă în cadrul companiilor globale", a declarat purtatorul de cuvant la companiei.
Acest studiu evidenţiază modul în care comunitatea afacerilor raportează tot mai mult remuneraţia la rezultatele cuantificabile. Nu ne aşteptăm ca această tendinţă să se limiteze doar la echipele de vânzări, ci se va extinde şi în cazul persoanelor care lucrează în producţie, asistenţă clienţi sau domeniul administrativ. Se formulează şi se implementează măsuri inteligente - adeseori legate de performanţa generală a companiei - pentru a asigura stimularea adecvată a angajaţilor. Atât timp cât sistemele de cuantificare sunt echit