De la lansare, persoanele au petrecut per total 600 de milioane de ore jucându-se, adică peste 68.000 de ani
Există mai multe persoane care se joacă "Call of Duty", decât cele care citesc ziare în Statele Unite
Orice temere privind faptul că vânzările "Call of Duty: Black Ops" ar putea fi umbrite de predecesorul său poate fi acum înlăturată, Activision-Blizzard anunţând că vânzările celui mai nou joc din această serie au depăşit 1 miliard de dolari, la nivel mondial, relatează CNBC.
Analiştii şi-au modificat în creştere estimările
Comparativ cu "Call of Duty: Modern Warfare 2", noua versiune a jocului a ajuns la asemenea vânzări cu o lună mai devreme, iar aşteptările de pe Wall Street, înainte de lansare, deşi au fost destul de mari, au fost depăşite, unii analişti revizuindu-şi perspectivele în ceea ce priveşte evoluţia vânzărilor jocului. "Majorăm estimările noastre privind numărul de jocuri "Black Ops" vândute la 19 milioane, de la 17 milioane de unităţi şi pentru " World of Warcraft: Cataclysm", de la 4 milioane de unităţi, la 5 milioane", a spus Colin Sebastian, din cadrul Lazard Capital Markets.
În primele 5 zile - vânzări de 650 mil. dolari
La fel ca şi predecesorul său, "Black Ops" a avut o evoluţie foarte bună după ce a fost lansat, în primele cinci zile având vânzări de 650 milioane dolari.
"Motivul pentru care "Call of Duty: Black Ops" a avut o evoluţie atât de bună este reprezentat de accesibilitatea jocului", a declarat Bobby Kotick, directorul general al producătorului jocului Activision-Blizzard, adăugând că dezvoltatorii acestor jocuri sunt foarte atenţi cu privire la feedback-ul utilizatorilor. Acesta a mai afirmat că cea mai mare parte a succesului jocului este datorată impactului elementelor multiplayer, nu conţinutului jocului, care desigur are un rol destul de important. @N_P