Reţeaua Metro Cash & Carry, cel mai mare jucător din comerţul local, cu afaceri de 1,2 mld. euro anul trecut, în scădere de la 1,5 mld. euro în 2008, deschide astăzi cel de-al 26-lea magazin cash & carry al companiei, la Brăila, în urma unei investiţii de 15-20 mil. euro.
Magazinul, ce va avea o suprafaţă totală de 8.350 de metri pătraţi, dintre care 60% destinată produselor alimentare, va fi situat în apropierea zonei centrale a oraşului.
"Sunt convins că un magazin Metro Cash & Carry în Brăila va contribui la dezvoltarea mediul economic. Deschiderea noului magazin va fi de acelaşi bun augur pentru oraş şi va face din Brăila polul comercial de altădată, când aici se fixa ceasul comerţului românesc", a declarat Duşan Wilms (foto), directorul general al Metro Cash & Carry România. Metro deschide un magazin în Brăila după ce anul trecut atât Carrefour, cât şi Pic au închis câte un hipermarket din oraş.
Retailerul francez Carrefour a închis un hipermarket din Brăila situat în centrul comercial Armonia Brăila, dar grupul francez mai are un magazin pe acest segment în proiectul European Retail Park, deţinut de grupul sud-african NEPI.
Şi hipermarketul Pic din oraş a fost închis, iar compania a intrat în insolvenţă.
Grupul german Metro a continuat dezvoltarea chiar şi în timp de criză, iar anul acesta a mai deschis un magazin de tip cash & carry în Bucureşti, în zona Policolor. Metro a inaugurat şi un alt format de magazine, de mai mici dimensiuni, între 1.000 şi 3.000 de metri pătraţi, Metro Punct. Până în prezent au fost deschise patru astfel de magazine.
Reţeaua Metro Cash & Carry, cel mai mare jucător din comerţul local, cu afaceri de 1,2 mld. euro anul trecut, în scădere de la 1,5 mld. euro în 2008, deschide astăzi cel de-al 26-lea magazin cash & carry al companiei, la Brăila, în urma unei investiţii de 15-20 mil. euro.
Ma