Tehnologia Mazda SKYACTIV, care va fi lansată începând din 2011, a primit un premiu special, "Maşina Croatului", în competiţia anului 2010. Săptămâna trecută, juriul - cu membri din industria de automobile şi mass-media - a ales tehnologia Mazda SKYACTIV pentru Placa de Aur la categoria "Realizare în tehnologie". Tehnologia SKYACTIV va fi introdusă la toate noile motoare, transmisii, organisme şi platforme care încep în 2011, şi care va genera reduceri majore ale consumului de combustibil şi emisiile de CO2 cu ajutorul construcţiilor uşoare cu tehnologii optimizate. Tehnologii care vor îmbunătăţi eficienţa motorului, cum ar fi sistemele de frânare regenerativă şi sisteme hibride, de asemenea, acestea vor fi introduse succesiv. Obiectivul Mazda este de a îmbunătăţi economia de combustibil a flotei sale la nivel mondial cu 30% până în 2015 (faţă de 2008). La ceremonia de premiere, de săptămâna trecută, de la Zagreb, a fost prezent pentru a ridica premiul, Managing Director al Mazda Croaţia, Branko Maranić. Acesta a precizat că testele făcute de experţi au arătat punctele sale forte, fiind suficient pentru a câştiga acest premiu prestigios. "Vă puteţi imagina ce beneficii va aduce SKYACTIV clienţilor Mazda", a conchis Maranić.
Tehnologia Mazda SKYACTIV, care va fi lansată începând din 2011, a primit un premiu special, "Maşina Croatului", în competiţia anului 2010. Săptămâna trecută, juriul - cu membri din industria de automobile şi mass-media - a ales tehnologia Mazda SKYACTIV pentru Placa de Aur la categoria "Realizare în tehnologie". Tehnologia SKYACTIV va fi introdusă la toate noile motoare, transmisii, organisme şi platforme care încep în 2011, şi care va genera reduceri majore ale consumului de combustibil şi emisiile de CO2 cu ajutorul construcţiilor uşoare cu tehnologii optimizate. Tehnologii care vor îmbunătăţi eficienţa motorului, cum ar fi sistemele