Au vândut televizoare şi DVD-uri, iar acum au lansat o tabletă PC. Reţeta fraţilor Lucian Peticilă şi Camelia Cotună e simplă: preţul creează brandul. Primul pilon din noua strategie de business a celor doi braşoveni este tableta PC Allview AllDro, proaspăt lansată, care de anul viitor va fi disponibilă şi în varianta 3G.
La 41 de ani, Lucian Peticilă pare un fel de evanghelist angajat de gigantul american Apple pentru a propovădui filosofia din spatele celui mai important produs lansat de americani în acest an, tableta iPad. Dar scopul lui este mult mai pragmatic: vânzarea propriei tablete PC, Allview AllDro. Sau, ca să fim pe deplin riguroşi, tableta produsă pentru el de un grup chinezesc.
Citiţi şi:
Orange a lansat prima tabletă sub marcă proprie
Boc despre iPad-ul lui: Mi-am l-am procurat singur, ca orice român
VIDEO "Blackberry-ul românesc" costă 519 lei şi este produs de braşovenii de la Visual Fan
„Noi trimitem firmelor chinezeşti cu care lucrăm anumite specificaţii tehnice, în funcţie de ceea ce credem noi că se caută pe piaţa românească, iar ei produc sub brandul nostru", rezumă Peticilă strategia din spatele afacerii Visual Fan, pe care braşoveanul a fondat-o în urmă cu opt ani, alături de sora sa, Camelia Cotună (37 de ani).
Reţeta de afaceri a fost deja folosită pentru televizoare, DVD-uri, sisteme de navigaţie cu GPS şi telefoane mobile, toate produsele având în comun pe lângă numele Allview şi poziţionarea în segmentul ieftin de preţ. „Este avantajul nostru, avem produse ieftine, dar tot acesta este şi marele dezavantaj, că nu avem un brand cunoscut", rezumă Peticilă.
Tehnică şi afaceri
Pasionat de tehnologie -la zece ani încropea primul său telefon, la care vorbea cu un vecin, iar apoi urma un liceu cu profil electrotehnic - Peticilă a renunţat la studiile universitare în domeniul