Municipiul Turda va fi printre putinele localitati din tara care vor avea un brand. Primarul Tudor Stefanie considera ca un brand este esential pentru dezvoltarea turismului si atragerea fondurilor legate de acesta, iar la Turda nucleul central al imaginii promovate il va reprezenta Salina Turda, informeaza www.turdanews.ro.
Conform primarului, costurile de realizare ale brandului au fost foarte mici, respectiv de circa 2000 de euro, fiind vorba de o firma cu care administratia locala a mai colaborat, inclusiv la organizarea Zilelor Municipiului Turda.
Dintre variantele propuse, respectiv trei, consilierii turdeni au ales varianta prezentata in fotografie. Practic, ideea de promovare a brandului se va baza pe notorietatea castigata de investitia de la Salina Turda. Noul brand are o forma de spirala, care inseamna continuitatea, progresul, continua dezvoltare. "In spatele brandului vor fi motivatiile. Sa nu credeti ca punem un afis si atat!", le-a atras atentia primarul consilierilor prezenti in sala.
Au fost achizitionate si domeniile online pentru promovarea Turzii, prin intermediul noului brand. Acestea sunt: www.turda.info.ro (pentru promovarea in Romania), www.turismturda.ro (tot pentru promovare in Romania) si www.turdatourism.com (pentru promovare internationala). Alaturi de acestea a mai fost achizitionat si domeniul www.turda.biz, care va fi un fel de portal al mediului de afaceri, respectiv dezvoltarea unor oportunitati de afaceri in zona. Municipiul Turda va fi printre putinele localitati din tara care vor avea un brand. Primarul Tudor Stefanie considera ca un brand este esential pentru dezvoltarea turismului si atragerea fondurilor legate de acesta, iar la Turda nucleul central al imaginii promovate il va reprezenta Salina Turda, informeaza www.turdanews.ro.
Conform primarului, costurile de realizare ale brandul