Inginerii de la Renault vin cu sfaturi pentru posesorii de Duster. În cartea tehnică, versiunea în limba franceză, aceştia sunt sfătuiţi cum să conducă şi să-şi întreţină maşina, pentru a fi nişte clienţi mulţumiţi.
Inginerii de la Renault vin cu sfaturi pentru posesorii de Duster. În cartea tehnică, versiunea în limba franceză, aceştia sunt sfătuiţi cum să conducă şi să-şi întreţină maşina, pentru a fi nişte clienţi mulţumiţi.
Iată câteva dintre îndrumările inginerilor străini:
- Decât să încălziţi motorul pe loc, înainte de a pleca, conduceţi cu grijă până în momentul în care motorul ajunge la temperatura normală;
- Viteza costă, la fel şi condusul sportiv;
- Frânaţi cât mai puţin posibil! Dacă veţi obseva obstacolul de la o distanţă corespunzătoare, este suficient să ridicaţi piciorul de pe acceleraţie;
- Evitaţi accelerările bruşte;
- În rampă, nu accelaraţi mai mult decât pe teren plat, în încercarea de a menţine viteza constantă! Este preferabil să păstraţi aceeaşi poziţie a piciorului pe pedala de acceleraţie;
- Nu forţaţi motorul în treptele inferioare de viteză. Încercaţi să folosiţi întotdeauna cea mai mare treaptă de viteză posibilă, fără a obosi totuşi motorul;
- Utilizaţi aeratoarele în locul geamurilor deschise. Cu geamurile deschise, consumul creşte cu 4%, la o viteză de 100 km/h.;
- Dacă vehiculul a stat mult timp în soare sau la căldură, aerisiţi câteva minute înainte de a pleca;
- Evitaţi alimentarea cu carburant până la refuz.
În plus, inginerii auto îi mai sfătuiesc pe şoferi să nu meargă cu portbagajul de acoperiş gol dacă nu au nevoie de el, iar pentru transportul obiectelor voluminoase să apeleze la o remorcă.