Lui Gigi Becali i s-a pus din nou pata pe departamentul de marketing, care a fost salvat în vară de la închidere de către fostul manager general, Victor Piţurcă. Alertaţi de intenţiile patronului, angajaţii s-au pus pe treabă şi au scos mai multe produse care sunt comercializate în magazine.
Anul 2010 s-a încheiat destul de prost pentru Steaua, în condiţiile în care echipa e clasată pe locul 7 în Liga I şi a ratat calificarea în primăvara europeană a Ligii Europa.
Totuşi, roş-albaştrii încearcă să-şi reapropie suporterii prin orice metodă. Pe lângă împărţitul de cadouri sau organizarea unor alte evenimente de sezon, departamentul de marketing face eforturi disperate pentru a fi deschizător de drumuri în ceea ce priveşte promovarea imaginii clubului.
De la calorifere personalizate la bere, cola, şampanie sau bomboane de ciocolată, steliştii şi-au inscripţionat brandul în ultimul timp pe o gamă largă de produse, pe care le-au scos la vânzare atât în cadrul propriilor magazine, cât şi în marile centre comeriale. Privită deocamdată cu destul scepticism de către fani, iniţiativa are şi un substrat.
Efortul deosebit pe care l-au depus oamenii din cadrul departamentului condus de Bobby Durbac este strâns legat şi de criza financiară pe care o resimte din plin Gigi Becali. Patronul din Ghencea caută să facă economii în toate secţiile clubului.
De aceea, i-a pus în gardă şi pe angajaţii departamentului de marketing, cărora le-a transmis că singura modalitate de a evita desfiinţarea secţiei este să se autofinanţeze începând de la 1 ianuarie 2011, toate investiţiile şi salariile angajaţilor urmând a fi achitate din încasările proprii.
Încearcă să elimine pirateria
Acum şase luni, latifundiarul i-a solicitat lui Valeriu Argăseală să desfiinţeze fără somaţie sectorul de marketing, pe motiv că acolo s-ar cheltu