Oameni care cauta sfaturi medicale pe Twitter sau care isi pun votca in ochi pentru a se imbata mai repede. Iata doar doua sfaturi stupide pe care oamenii le-au primit anul trecut, prin intermediul retelelor de socializare.
Din lejeritate, unele persoane nu mai merg la doctor sa ia reteta pentru antibiotice sau la farmacist pentru a cere un sfat. Conform editiei in limba engleza a revistei Men's Health, ei apeleaza direct la serviciul de socializare Twitter.
Cele 140 de caractere de care dispunem pentru a transmite un mesaj pe Twitter nu au fost de ajuns, cu siguranta. Poate ca cel mai bun mesaj transmis in aceasta privinta ar fi fost @sunadoctor.
Sfaturile proaste primite pe Internet au atins si domeniul modei, unde s-a remarcat o tendinta mai putin obisnuita. Au fost inventate noi si noi genti destinate barbatilor, pentru a-i determina sa le cumpere. Initiativa designerilor a fost, insa, un insucces rasunator, caci asa-zisele "posete barbatesti" nu prea au fost cumparate, in ciuda publicitatii pe Twitter.
Exista si persoane care si-a pus votca in ochi, de bunavoie, incercand sa se imbete mai repede, pentru ca asa au vazut pe Internet. Efectele au fost foarte neplacute pentru ochii persoanelor respective: tesutul s-a umflat, au aparut arsuri ale corneei si vasele de sange ale ochiului au fost afectate.
Oameni care cauta sfaturi medicale pe Twitter sau care isi pun votca in ochi pentru a se imbata mai repede. Iata doar doua sfaturi stupide pe care oamenii le-au primit anul trecut, prin intermediul retelelor de socializare.
Din lejeritate, unele persoane nu mai merg la doctor sa ia reteta pentru antibiotice sau la farmacist pentru a cere un sfat. Conform editiei in limba engleza a revistei Men's Health, ei apeleaza direct la serviciul de socializare Twitter.
Cele 140 de caractere