Deşi criza economică şi-a făcut simţită prezenţa şi în acest an, Sergiu Horobeţ, directorul general al companiei Aquaserv SA din Târgu-Mureş, apreciază că 2010 a fost unul bun, cu realizări. Două dintre cele mai importante dintre acestea sunt finalizarea şi recepţionarea lucrărilor de extindere şi reabilitare a reţelelor de canalizare din Târgu-Mureş şi reabilitarea Staţiei de Epurare a apelor uzate de la Cristeşti. Despre acestea, dar şi despre alte subiecte, cum ar fi politica tarifelor practicate în 2011, situaţia datoriilor, precum şi modul în care sunt percepute de comunitate serviciile companiei Aquaserv SA, în interviul care urmează.
„În cursul anului 2011 sperăm să reuşim şi finalizarea lucrărilor la Uzina de Apă, însă cea mai mare provocare în anul care vine este gestionarea proiectului POS Mediu în valoare de peste 110 milioane de euro”
Reporter: Cum apreciaţi că a fost anul 2010 pentru Compania Aquaserv SA Târgu-Mureş?
Sergiu Horobeţ: 2010 a fost un an dificil pentru Compania Aquaserv SA, cum de altfel a fost pentru toată lumea. Criza economică a fost resimţită puternic de întreaga societate, iar Aquaserv, prin prisma serviciilor furnizate, a resimţit la rândul ei dificultăţile financiare ale clienţilor săi. Am strâns însă rândurile şi am reuşit să depăşim, problemele apărute.
Rep.: Ce s-a realizat în 2010 în cadrul Măsurii ISPA „Reabilitarea alimentării cu apă potabilă şi a colectării şi epurării apelor uzate în oraşul Târgu-Mureş”? Ce urmează în 2011?
S.H.: În cadrul măsurii ISPA am reuşit să finalizăm şi să recepţionăm lucrările de extindere şi reabilitare a reţelelor de canalizare din Târgu-Mureş, precum şi lucrările de reabilitare a Staţiei de Epurare a apelor uzate de la Cristeşti. Finalizarea acestor două obiective este deosebit de importantă, atât pentru calitatea serviciilor oferite de Aquaserv, cât şi pentr