Pentru prima oară în istorie un site de socializare este cea mai accesată pagină de internet a anului, devansând "giganţii" Google, Yahoo sau YouTube
Anul 2010 este unul de excepţie pentru Mark Zuckerberg, fondatorul Facebook. După ce a primit titlul de "Omul anului" din partea Time Magazine şi după ce Facebook a depăşit pragul de 550 de milioane de conturi, s-a anunţat că în acest an Facebook este cel mai vizitat site din SUA.
Potrivit celor de la "The Huffington Post", care citează un raport hitwise.com, Facebook şi-a adjudecat 8,93 la sută dintre accesările de pe internet, pe teritoriul SUA, în perioada ianuarie - noiembrie 2010, pe locurile următoare clasându-se Google.com, cu 7,19 la sută şi Yahoo!Mail cu 3,52 la sută.
Anul trecut, în aceeaşi perioadă, Facebook ocupa doar poziţia a treia, după Google şi Yahoo, iar în 2008 era pe locul nouă. Interesant este faptul că ascensiunea celor de la Facebook nu ar fi fost posibilă fără ajutorul google, care face trafic pentru principalul competitor.
Pentru că în 2010, pentru al doilea an consecutiv, "facebook" este cel mai căutat cuvânt pe google.com, în vreme ce pe locul secund este "facebook login". Mai mult, în top 10 mai apar şi alte două termene înrudite, respectiv "facebook.com" şi www.facebook.com.
Lady Gaga şi Tiger Woods, printre "vedetele" lui 2010
Pe acelaşi site hitwise.com, care a realizat raportul despre cel mai vizitate site-uri, se găsesc alte topuri, pe categorii de interes. Lady Gaga, spre exemplu, este numărul 1 la căutări în categoria cântăreţi/trupe, urmată de Justin Beiber, Eminem, Taylor Swift şi Michael Jackson, în vreme ce jucătorul de golf Tiger Woods şi echipa de fotbal american Dallas Cowboys domină căutările în secţiunea sport. Frumoasa Kim Kardashian este cea mai "căutată" personalitate, devansându-le pe Oprah şi Rush Limba