Nu tot ceea ce putem gasi pe Internet este gratuit, insa majoritatea utilizatorilor sunt dispusi sa plateasca pentru continutul de calitate, fie ca vorbim despre informatii, filme, muzica sau jocuri.
Un nou studiu realizat de Pew Research Center's Internet & American Life Project arata ca doua treimi dintre utilizatorii de Internet au platit pentru a accesa si a descarca un anumit continut online, pentru care au fost dispusi sa scoata din buzunare intre 10 si 47 de dolari, in fiecare luna, scrie Portfolio.
Printre acestia se numara si utilizatori tineri, despre care se credea pana acum ca s-au obisnuit sa gaseasca orice pe gratis si mai repede ar risca sa descarce continut piratat decat sa plateasca pentru acesta.
Rezultatele studiului sunt cat se poate de imbucuratoare pentru marii jucatori din industrie, fie ca vorbim aici despre publicatii online, case de discuri, producatori de jocuri video si alti antreprenori care isi desfasoara afacerile pe Internet.
"Exista un segment de consumatori tineri care au crescut cu iTunes si Netflix, consumatori gata oricand sa plateasca 99 de centi pentru o melodie si 4,99 dolari pentru un film, decat sa-l descarce de pe undeva in varianta piratata", explica Jim Jansen, seful echipei de cercetatori care a condus studiul.
In urma studiului, in care au fost implicati 755 de utilizatori de Internet, Jansen a descoperit ca 33% dintre acestia au platit pentru muzica in format digital, 33% au platit pentru software, 21% au platit pentru aplicatii destinate telefoanelor inteligente sau tabletelor, iar 19% au platit pentru jocuri video.
Mai mult, studiul realizat in Statele Unite a aratat ca utilizatorii cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani sunt dispusi sa plateasca pentru continutul de pe Internet, intr-o masura mult mai mare decat cei mai in varsta.
@