Pro TV a câştigat războiul audienţelor în noaptea de Revelion, reuşind să aducă peste trei milioane de oameni în faţa televizoarelor. Românii s-au uitat în număr-record la "Gala Premiilor Serviciului Român de Comedie" şi la "Star Maraton de Revelion", postul tv fiind lider de audienţă şi în prima zi din an
Românii au stat cu ochii pe Pro TV în ultimele ore din 2010, dar şi în prima zi a noului an. Pe 31 decembrie, Toni Grecu a prezentat "Gala Premiilor Serviciului Român de Comedie", care a reuşit să se claseze pe locul întâi la nivelul publicului comercial din mediul urban şi să obţină o medie de audienţă de 9 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 24,2 procente. În minutul de aur al emisiunii, 21.15, aproape trei milioane şi jumătate de telespectatori la nivelul întregului public au urmărit premiile oferite de agenţii SRC, Pro TV obţinând o audienţă de 16,6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 33,7%, în timp ce Antena 1 a obţinut numai 7,4 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 14,9 procente.
Lider de audienţă din primele minute ale anului
"Star Maraton de Revelion" a fost programul favorit al românilor în noaptea dintre ani, telespectatorii fiind alături de Pavel Bartoş, de Liviu Vârciu şi de echipele conduse de aceştia. Conform GFK România, competiţia de hituri a atins la nivelul publicului din mediul urban o audienţă medie de 9,7 de puncte de rating şi o cotă de piaţă de 22,1%, în timp ce Antena 1 a obţinut în acelaşi interval orar 8,6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 19,7 procente.
Confruntarea dintre echipa fetelor condusă de Liviu Vârciu şi cea a băieţilor condusă de Pavel Bartoş a fost lider de audienţă şi la nivelul publicului comercial din mediul urban, Pro TV obţinând o audienţă medie de 11 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 29%, pe locul doi clasându-se Antena 1 cu 7,1 puncte de rating şi 18,8 procente