Dupa data de 1 ianuarie, incepe perioada soldurilor in marile magazine. Tarile europene incep sa fie prinse de febra cumparaturilor la pret redus. Nici Portugalia nu face exceptie.
Totusi, in aceasta tara iberica, nu prea mai sunt la moda cumparaturile de la magazinele care practica reduceri. De aceea, magazinele trebuie sa inventeze tot felul de strategii de marketing pentru atragerea clientilor si pentru fidelizarea lor.
Unii reduc foarte mult preturile vechilor stocuri de marfa, altii acorda cate un cadou la fiecare produs cumparat, iar altii au tras concluzia ca cel mai indicat mod de a vinde un produs este sa-l daruiesti.
Un magazin din Portugalia are in oferta curenta acest model inedit de marketing, insa trebuie indeplinita si o anumita conditie. Oricine doreste sa primeasca haine, absolut gratuit, trebuie sa vina gol in magazin. Astfel se urmareste fidelizarea unei categorii specifice de public.
Magazinul "Desigual" din Lisabona a fost deja asaltat de cumparatorii care stau la cozi, imbracati doar in lenjerie intima. Asteapta, in speranta ca vor pleca acasa imbracati.
Dupa data de 1 ianuarie, incepe perioada soldurilor in marile magazine. Tarile europene incep sa fie prinse de febra cumparaturilor la pret redus. Nici Portugalia nu face exceptie.
Totusi, in aceasta tara iberica, nu prea mai sunt la moda cumparaturile de la magazinele care practica reduceri. De aceea, magazinele trebuie sa inventeze tot felul de strategii de marketing pentru atragerea clientilor si pentru fidelizarea lor.
Unii reduc foarte mult preturile vechilor stocuri de marfa, altii acorda cate un cadou la fiecare produs cumparat, iar altii au tras concluzia ca cel mai indicat mod de a vinde un produs este sa-l daruiesti.
Un magazin din Portugalia are in oferta curen