Cuvintele de ordine de la cei care conduc o afacere sunt predictibilitate, viziune, măsuri de stimulare a economiei, concomitent cu reducerea fiscalităţii. De altfel, estimările oficiale pentru 2011 indică un avans economic de 1,5, poate chiar 2%. Cum s-ar putea ajunge însă aici?
Stimularea consumului ar putea fi cheia relansării economice în acest an. Există totuşi nişte condiţii pentru ca acest lucru să se întâmple. Iată ce spune la RFI Cristian Pârvan, secretar general al Asociaţiei Oamenilor de Afaceri din România.
“Consumul va putea stimula creşterea economică în mod sănătos în două condiţii: prima condiţie este să crească capacitatea de acoperire a cererii interne prin producţie internă şi a doua, oamenii să realizeze venituri prin activităţi legale şi în număr din ce în ce mai mare, adică să se creeze mai multe locuri de muncă, indiferent în ce formă, de aceea şi susţinem necesitatea flexibilizării Codului Muncii, pentru că dacă oamenii n-au venituri nu are de unde să crească consumul decât consumul pe datorie ceea ce evident este un lucru negativ “ explică secretarul general al Asociaţiei Oamenilor de Afaceri din România. Cristian Pârvan, secretar general al Asociaţiei Oamenilor de Afaceri din România
Cuvintele de ordine de la cei care conduc o afacere sunt predictibilitate, viziune, măsuri de stimulare a economiei, concomitent cu reducerea fiscalităţii. De altfel, estimările oficiale pentru 2011 indică un avans economic de 1,5, poate chiar 2%. Cum s-ar putea ajunge însă aici?
Stimularea consumului ar putea fi cheia relansării economice în acest an. Există totuşi nişte condiţii pentru ca acest lucru să se întâmple. Iată ce spune la RFI Cristian Pârvan, secretar general al Asociaţiei Oamenilor de Afaceri din România.
“Consumul va putea stimula creşterea economică în mod sănătos în două condiţii: prima condiţie este să crea