Postul de muzică populară românească s-a plasat pe locul al treilea în topul audienţelor atât la nivel urban, cât şi naţional, întrecând numeroase televiziuni cu pretenţii . TVR 1 a avut proasta inspiraţie să transmită Eurovisionul de Revelion. Postul public a fost umilit de programele televiziunilor Etno TV, Kanal D şi Naţional TV.
Nici bine nu s-a dizolvat Trifermentul în burţile românilor după noaptea de Revelion, că televiziunile noastre, dis-de-dimineaţă, au început să se laude cu „audienţele-record" ale programelor difuzate. A devenit o „tradiţie" ca posturile să se laude, de parcă ar fi fost la Olimpiadă. La acest Revelion, s-a repetat duelul audienţei între Antena 1 şi Pro TV din ultimul deceniu. Nu avem un câştigător detaşat, ci unul în marja de eroare a măsurătorilor de audienţă TV. Altfel spus, audienţele programelor Pro TV şi ale Antenei 1, în intervalul orar 21.00 - 2.00, au fost foarte apropiate. Citiţi şi: Revelionul de 100 000 de euro din Piaţa Gării, sabotat de ger
„Revelionul Recordurilor“, nava amiral de la Antena 1
Audienţa medie a postului Pro TV, la nivel naţional, a fost de 2.094.000 de telespectatori pe minut, în timp ce Antena 1 a avut 2.049.000. Tradus în rating, 10,36% pentru Pro TV, respectiv 10,13% pentru Antena 1. O diferenţă minusculă, care nu poate stabili un câştigător incontestabil. Pro TV şi Antena 1 au dominat clar sondajele de audienţă în noaptea trecerii dintre ani.
Eurovision a îngropat ratingul TVR 1
Următorul post clasat în topul audienţei, la nivel naţional, a fost Etno TV, cu o audienţă medie de 668.000 de telespectatori pe minut (3,3% rating). În urban, audienţa lui Etno s-a situat, de asemenea, pe podium, cu o medie de 254.000 de telespectatori pe minut (2,2% rating). Etno TV a mizat în exclusivitate pe muzica populară românească, fiind de fapt un canal muzical de nişă, o reţetă câş