Fie că a fost vorba de ştiri, filme, sport sau emisiuni de divertisment, telespectatorii au ales să fie şi în anul care tocmai a trecut alături de Pro TV
Pro TV a fost lider de audienţă în 2010 atât la nivelul întregii zile, cât şi pe toate segmentele orare, inclusiv în prime-time, intervalul înregistrat între 19.00 şi 23.00. Ştirile Pro TV de la ora 19:00, prezentate de Andreea Esca, iar în weekend de Oana Andoni, au condus detaşat în 99,7% dintre ediţiile difuzate în perioada 1 ianuarie - 30 decembrie 2010.
Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani, Ştirile Pro TV de la ora 19.00 au înregistrat o audienţă medie de 7,6 puncte de rating şi 27,8% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 obţinea doar 3,3 puncte de rating şi 12.0% cotă de piaţă. Situaţia rămâne neschimbată şi la nivelul publicului din mediul urban, unde Pro TV se clasează tot pe primul loc.
În ceea ce priveşte divertismentul marca Pro TV, acesta s-a plasat în topul preferinţelor telespectatorilor. Fie că a fost vorba despre Cătălin Măruţă cu "Happy Hour", "Land Of Jokes", "Serviciul Român de Comedie", "Dansez pentru tine" şi serialele "State de România" sau "Moştenirea", telespectatorii au ales să urmărească producţiile Pro TV. Cu o audienţă medie de 7,7 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 27,2%, "Dansez pentru tine" s-a instalat confortabil în fruntea clasamentului în ceea ce priveşte publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, fiind urmată la mare distanţă de Antena 1 cu doar 3,6 puncte de rating şi o cotă de piaţă de 12,5%. Şi amatorii de filme au urmărit tot postul din Pache Protopopescu.
Dintre cele mai vizionate 100 de producţii cinematografice ale acestui an, nu mai puţin de 99 au fost difuzate de Pro TV.
Trendul se menţine şi în 2011, filmul "Titanic", difuzat duminică de Pro TV, fiind urm