Online-ul va avea cea mai mare creştere procentuală
Investiţiile în publicitatea din presa scrisă se vor reduce drastic
Şi anul acesta, cei mai mulţi bani din publicitate se vor îndrepta către TV
Anul acesta, cei mai mulţi bani din publicitate se vor îndrepta către TV, iar online-ul va avea cea mai mare creştere procentuală, potrivit estimărilor din această piaţă.
Astfel, Alex Cernătescu, CEO Infinit Solutions, a declarat, pentru Curierul Naţional, că televiziunea va rămâne principalul motor de promovare a serviciilor, dar şi cel mai important mediu de comunicare. Despre evoluţia publicităţii din presa scrisă, şeful Infinit ne-a spus că investiţiile în acest mediu se vor reduce drastic.
"Presa scrisă va continua să piardă câteva procente comparativ cu nivelul înregistrat în 2010, iar investiţiile în acest mediu se vor reduce drastic. Însă clienţii vor prefera să investească în continuare în forme de promovare măsurabile, cum ar fi mediul online. Nu vom asista la creşteri concrete până când consumul nu se va redresa, astfel înregistrând rezultate pozitive. Cu toate că în 2010 online-ul a înregistrat creşteri, industria de publicitate în 2011 va continua în acelaşi ritm, bugetele planificate vor fi cel puţin egale cu cele alocate în 2010", a încheiat Alex Cernătescu.
Multinaţionalele vor continua să investească masiv în publicitate
Acesta ne-a mai explicat că multinaţionalele vor continua să investească masiv în publicitate, dar nu înainte de revenirea consumului. "Zic asta deoarece bugetul consumatorului după cheltuielile de sărbători va intra la apă. În 2011 vom asista la un dezacord evident în industria de advertising: marile branduri vor continua să aloce sume importante în promovarea serviciilor, iar în acest context companiile mai mici din sector vor aproba, în cel mai bun caz, un capital minim pentru se