Zeci de lăcaşuri de cult, monumente istorice, vor benefica de promovare turistică. Agenţia Judeţeană de Turism a alocat 65.000 de lei pentru acest proiect la care promovarea este făcută în trei limbi.
CITIŢI ŞI:
Pârtiile de schi promovate prin sute de mii de pliante la Sibiu
Anul 2010 a fost unul foarte bun pentru turismul sibian
Sibiul promovat turistic la Luxemburg
Într-o perioadă în care nici pensiunile cele mai cunoscute din Mărginimea Sibiului nu se pot lăuda că au parte de turişti, ca în anii buni de dinaintea crizei economice, Consiliul Judeţean Sibiu a decis ca, prin Asociaţia Judeţeană de Turism, să realizeze un concept grafic de panouri informative pentru monumentele istorice din judeţul nostru. AJTS se va ocupa inclusiv de elementele de prezentare grafică şi se va îngriji şi de licitaţia care a fost lansată la începutul acestei luni, pentru desemnarea firmei care să facă tipărirea, realizarea proiectului tehnic, execuţia panourilor şi montarea lor. Mai exact, se doreşte în acest fel să fie executate panouri informative, la 45 de monumente istorice cu vocaţie turistică. Aceste panouri trebuie să aibă un concept grafic plăcut şi trebuie să fie bine integrate în peisajul local. Macheta panourilor va cuprinde numele monumentului în trei limbi dar şi logo-ul monumentelor istorice şi numărul de identificare a monumentelor de pe listă.
„Prezentarea monumentului va fi de aproximativ 175 de cuvinte fiecare, cu evidenţierea fiecărei limbi în parte, o fotografie a unui element de atractivitate cu subtitlu şi prezentare de 25 de cuvinte, logo-ul Consiliului Judeţean Sibiu şi al Asociaţiei Judeţene de Turism Sibiu, precum şi logo-ul Itinerarii Biserici Fortificate“, a explicat Simina Manea, director executiv la AJT Sibiu.
Investiţie de 65.000 de lei
Panourile vor fi execute din tablă de aluminiu cu grosimea de trei mi