Pro TV, liderul pieţei de televiziune, a fost în 2010, un an marcat de probleme economice şi financiare, lider absolut de audienţă, pe toate segmentele - ştiri, filme, sport şi emisiuni de divertisment. Pro TV a fost lider de audienţe atât la nivelul întregii zile, cât şi pe toate segmentele orare, inclusiv în prime-time, intervalul înregistrat între orele 19.00 şi 23.00.
Astfel, la nivelul întregii zile, Pro TV s-a clasat la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani pe primul loc cu 2,9 puncte de rating şi 18,1% cotă de piaţă, în timp ce Antena 1 a înregistrat 1,8 puncte de rating şi 11,3% cotă de piaţă. Şi în cazul publicului din mediul urban audienţa medie înregistrată la nivelul unei zile Pro TV rămâne pe prima poziţie, cu 3 puncte de rating şi 15,3% cotă de piaţă, succedat de Antena 1 cu 2 puncte de rating şi 10,5% cotă de piaţă. Clasamentul rămâne neschimbat şi în ceea ce priveşte prime-time-ul, intervalul cel mai audiat.
În această perioadă Pro TV obţine la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani 6,8 puncte de rating şi 21,3% cotă de piaţă, aproape dublu faţă de Antena 1 care înregistrează 3,7 pucte de rating şi 11,5% cotă de piaţă. În cazul publicului din mediul urban, Pro TV continuă să se afle pe locul întâi, cu 6,9 puncte de rating şi 17,5% cotă de piaţă, iar Antena 1 pe locul al doilea cu 4,3 puncte de rating şi 10,8% cotă de piaţă. Un punct de rating pentru tot mediul urban este echivalentul a 115.000 de telespectatori, iar pentru main target este echivalentul a 51.500 de telespectatori. Compania Pro TV S.A., care include posturile de televiziune Pro TV, Acasă, Pro Cinema, Pro TV Internaţional, Sport.ro şi MTV, este deţinută de grupul american CME, care are operaţiuni de televiziune în şapte ţări din Europa Centrală şi de Est. Cele mai importante pieţe pentru grup sunt Cehia şi România