Cumpărarea unui produs electrocasnic reprezintă de cele mai multe ori o necesitate, însă, acest gen de achiziție începe din ce în ce mai mult să se datoreze și noilor tehnologii care oferă multiple beneficii utilizatorilor: consum redus de energie, silențiozitate, protecție împotrivă creșterilor de tensiune, etc.
Indiferent de motivele petru care se achiziționează un nou produs electrocasnic, clienții vor să aleagă cea mai bună opțiune, indiferent că vorbim de preț, marcă, disponibiltate sau facilitatea achiziției.
Pentru a află ce așteptări au clienții sau potențialii clienți de la furnizorii de electrocasnice, Biasicom împreună cu iVox, au realizat un studiu în care, oricine dorește este invitat să participe accesând site-ul iVox.ro, în perioada 27 dec 2010 - 09. ian 2011. Participarea la sondaj reprezintă mai mult decât o ocazie pentru exprimarea părerii cu privire la achiziționarea produselor electrocasnice, deoarece respondenții pot câștiga o mașină de spălat Samsung.
În plus, toți participanții la sondaj primesc un voucher de 3 % discount pentru orice produs de pe siteul biasicom.ro. De asemenea, în perioada sondajului, Biasicom a pregătit special pentru respondenții la sondaj trei produse la super preț: un asiprator LG la 199 de lei, un cuptor cu microunde Candy la 289 de lei și o mașină de tocat carne Moulinex la 249 de lei.
Prin intemediul sondajului, participanții își pot exprima părerea cu privire la achiziționarea produselor electrocasnice din magazinele online, produsele electrocasnice pe care le-ar cumpăra din magazinele online și cele pe care nu le-ar achiziționa, motivele care îi determină să prefere un magazin online unui showroom/magazin din spațiul real, modalitatea de promovare a companiilor de electrocasnice pe care o preferă și părerea lor referitoare la site-ul și stocurile oferite de Biasicom.
Biasicom e