Cursa Tarom de la Iaşi care trebuia să aterizeze miercuri, la ora 07:05, pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă din Bucureşti, a fost nevoită să facă o escală la Constanţa, ajungând la destinaţia finală cu o întârziere de cinci ore. Sursa: Codrin Prisecaru
Compania Tarom a anunţat, printr-un comunicat, că aeronava nu a putut ateriza la Bucureşti la ora planificată, 07:05, din cauza condiţiilor meteo, a survolat Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti şi s-a îndreptat ulterior spre aeroportul din Constanţa unde a aterizat în condiţii de deplină siguranţă, la ora locală 09:52.
"Ulterior, după ce condiţiile meteo au permis aterizarea pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti, cei 50 de pasagerii aflați la bordul aeronavei au fost transportaţi la destinaţie cu aceeaşi aeronavă Tarom", se arată în sursa citată.
Potrivit Tarom, pasagerii care au pierdut conexiunile pe care le aveau cu alte zboruri din cauza acestei neregularităţi vor fi distribuiţi pe alte zboruri până la destinaţia finală, conform biletelor de avion - care reprezintă contractul dintre compania aeriană şi pasager - şi vor primi asistenţă pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti.
Pentru mai multe informaţii, pasagerii sunt rugaţi să contacteze Call Center-ul TAROM la numărul 9361 (valabil pentru apelurile din Bucureşti) sau la numerele +4 021/204 64 64; +4 021 303 44 00; +4 021 303 44 44.