Edenred România achiziţionează business-ul Euroticket, al patrulea emitent de tichete de masă şi tichete cadou din România, a anunţat într-un comunicat, remis redacţiei, liderul local şi mondial al pieţei tichetelor de servicii. În urma tranzacţiei, cota de piaţă a Edenred România va creşte cu 4,5%, ajungând la 40%. "Această achiziţie confirmă interesul pe termen lung al Edenred pentru România şi încrederea în potenţialul de creştere a acestei pieţe, înscriindu-se în strategia mondială de dezvoltare a Grupului", a declarat în comunicat Philippe Blecon, director general Edenred România.
În urma acestei tranzacţii cei 3.000 clienţi Euroticket vor avea acces la toată gama de produse, soluţii şi servicii Edenred, cât şi la cea mai extinsă reţea de unităţi afiliate. "Vom face toate demersurile necesare pentru ca procesul de tranziţie să se desfăşoare în cele mai bune condiţii pentru clienţii Euroticket. Mizăm pe experienţa pe care am acumulat-o până acum în cei peste 11 ani de activitate pe piaţa din România", a mai spus Philippe Blecon.
Clienţii Euroticket vor avea acces la o linie telefonică dedicată unde consultanţii Edenred le vor furniza toate informaţiile necesare despre acest proces. Tichetele emise de compania Euroticket vor putea fi în continuare cheltuite, în termenul de valabilitate înscris pe acestea.
Edenred activează în 40 de ţări, cu 6.000 de angajaţi, pentru aproape 500.000 de clienţi din sectorul public şi privat, însumând 33 milioane de utilizatori şi 1,2 milioane de parteneri afiliaţi.
În 2009, Edenred a generat un volum emis de 12,4 miliarde de euro, din care 50% provenind din pieţele în dezvoltare. În România, de peste 10 ani, Edenred deserveşte circa 1,5 mil. de persoane, din cele 35.000 de companii-client.
Edenred România achiziţionează business-ul Euroticket, al patrulea emitent de tichete de masă şi tichete cadou di