În anul 2051
o să se fabrice din nou Lăstunu’ -
turismul cu motor de rîşniţă
şi habitaclu cît o coşniţă,
reproiectat ca şi elicopter,
ca lesne să se fofileze-n cer;
cer care-n 2051
aglomerat va fi ca DN1,
cu varii aparate zburătoare,
de la jetpack la turboreactoare.
Cum bară-n bară azi ne-nghesuim,
peste juma’ de veac o să roim,
elice-n spoiler, flaps în fuselaje:
sub stratosferă doar ambuteiaje!
Pentru-a scăpa din valma spaţiului,
mulţi or să-şi ia maşina timpului,
capabilă să-i poarte-n alte ere,
mai respirabile şi mai lejere.
Două mii unşpe va fi scris la bord de
cei care vor dori senzaţii forte.
Or fi cîţiva care se mişcă printre
noi, cei de azi – noi, cei de dinainte,
greu amintindu-şi timpuria vreme
cînd ne e nouă Vechea lor Dilemă.
În anul 2051
o să se fabrice din nou Lăstunu’ -
turismul cu motor de rîşniţă
şi habitaclu cît o coşniţă,
reproiectat ca şi elicopter,
ca lesne să se fofileze-n cer;
cer care-n 2051
aglomerat va fi ca DN1,
cu varii aparate zburătoare,
de la jetpack la turboreactoare.
Cum bară-n bară azi ne-nghesuim,
peste juma’ de veac o să roim,
elice-n spoiler, flaps în fuselaje:
sub stratosferă doar ambuteiaje!
Pentru-a scăpa din valma spaţiului,
mulţi or să-şi ia maşina timpului,
capabilă să-i poarte-n alte ere,
mai respirabile şi mai lejere.
Două mii unşpe va fi scris la bord de
cei care vor dori senzaţii forte.
Or fi cîţiva care se mişcă printre
noi, cei de azi – noi, cei de dinainte,
greu amintindu-şi timpuria vreme
cînd ne e nouă Vechea lor Dilemă.