Iarna trece si masinile de politie functioneaza cu cauciucuri de vara. Dupa mai bine de o luna de iarna in toata puterea cuvantului, cu ninsoare, polei si gheata, masinile din parcul auto al Inspectoratului de Politie Judetean Iasi au fost dotate cu cauciucuri de iarna. Dar nu complet: doar pe rotile din fata. Pe cele din spate, probabil cand vor fi fonduri. "Deocamdata masinile de politie au fost dotate cu anvelope de iarna pe rotile din fata", a declarat subcomisarul Madalin Taranu, purtator de cuvant al IPJ Iasi.
In mediul rural masinile de patrula ar fi trebuit echipate si cu lanturi, avand in vedere ulitele si stradutele pline de damburi si gheata. Dar se ridica aceeasi problema: lipsa fondurilor. Intervalul de schimbare a cauciucurilor la masinile de politie este de 38.000 kilometri. In acest fel unele autoturisme mai putin folosite pot ajunge la nivelul mentionat in doar cativa ani, insa altele au avut ghinionul sa atinga pragul de 38.000 kilometri in august sau septembrie si s-au ales doar cu cauciucuri de vara.
Iarna trece si masinile de politie functioneaza cu cauciucuri de vara. Dupa mai bine de o luna de iarna in toata puterea cuvantului, cu ninsoare, polei si gheata, masinile din parcul auto al Inspectoratului de Politie Judetean Iasi au fost dotate cu cauciucuri de iarna. Dar nu complet: doar pe rotile din fata. Pe cele din spate, probabil cand vor fi fonduri. "Deocamdata masinile de politie au fost dotate cu anvelope de iarna pe rotile din fata", a declarat subcomisarul Madalin Taranu, purtator de cuvant al IPJ Iasi.
In mediul rural masinile de patrula ar fi trebuit echipate si cu lanturi, avand in vedere ulitele si stradutele pline de damburi si gheata. Dar se ridica aceeasi problema: lipsa fondurilor. Intervalul de schimbare a cauciucurilor la masinile de politie este de 38.000 kilometri. In acest fel unele autoturisme mai putin