Trupa din Ghencea joacă de 6 luni fără sponsor principal. Şefii nu au coborît însă pretenţiile impuse diverselor firme interesate, pentru a nu afecta imaginea brandului
Steaua aşteaptă încasări de peste 4 milioane de euro în luna ianuarie, dar şi un sponsor nou. În vara trecută, s-a încheiat colaborarea cu Sportingbet şi de atunci nici o negociere nu a mai fost finalizată cu parafarea unei noi înţelegeri.
De ce întîrzie roş-albaştrii să bată palma pentru a-şi atrage un sponsor principal? "E perioadă de criză şi cu greu mai poţi convinge o firmă să scoată minimum un milion de euro pentru a investi într-o echipă de fotbal", a spus unul dintre şefii din Ghencea. Steaua a decis în vară să nu coboare sub plafonul de 1,5 milioane de euro pe an, indiferent de consecinţe.
"Marile cluburi de afară fac la fel, nu îşi vînd imaginea pe orice doar că e criză. Preţul nostru de listă pentru sponsor principal e de 1,5 milioane de euro. OK, pe timp de criză să zicem că am accepta şi un milion de euro anual, plus bonusuri, dar atît, mai mult nu scădem. Steaua e un brand şi imaginea creată în timp e mai importantă decît orice", a adăugat conducătorul roş-albaştrilor.
"Mai bine jucăm fără sponsor pe tricou decît să ne vindem ieftin ca Rapid şi să luam doar 300.000 de euro pe an"
şef al Stelei
1,5 milioane de euro pe an a dat Stelei CitiFinancial atît în 2007-2008, cît şi în 2008-2009. Campionatul trecut, Sportingbet a sporit bugetul celor din Ghencea cu 1,1 milioane E
Doar în Europa pe National Arena
Gigi Becali a spus ieri că Steaua nu se va muta din Ghencea pentru a disputa meciurile de pe teren propriu pe viitoarea National Arena: "Cum să plecăm de acasă? Ghencea este ca un templu pentru Steaua şi aici vom continua să jucăm. Doar dacă vom avea unele partide extrem de importante