Sub numele pompos de Hotel Sara Grand Resort funcţionează de fapt o pensiune la demisolul unui bloc de la capătul Floreştiului. Mai mulţi clienţi nemulţumiţi au sesizat Comisariatul Judeţean de Protecţia Consumatorului (CJPC) Cluj, la finele anului trecut, reclamând că o pensiune din Floreşti „se dă" drept hotel de patru stele.
Sara Grand Resort este numele pompos al unei pensiuni din Floreşti cu pretenţia de hotel modern, de patru stele, cu centru SPA, restaurant şi sală de conferinţe. Inaugurată în urmă cu doi ani, pensiunea este proprietatea investitorului clujean Liviu Fechete, care a gândit o afacere care să meargă şi pe timp de criză: un bloc de locuinţe, cu pensiune încorporată şi un centru SPA la demisol.
Plângeri la Protecţia Consumatorilor
În realitate o pensiune fără prea multe pretenţii, cu 11 camere, Sara Grand Resort figurează pe internet ca un hotel de patru stele. Aşa cum există mai multe categorii de reclame, există şi mai multe categorii de clienţi. Unii preferă, din comoditate, „să înghită găluşca" şi, odată făcută rezervarea, în urma ofertei tentante cuprinse în reclamele care circulă pe internet, să-şi petreacă măcar o noapte la pensiunea din Floreşti. „Nu-i ţinem cu forţa aici, nu-i încuiem în cameră! Cui nu-i place ceea ce vede poate pleca. Oricum, la noi plata serviciilor se face abia la final", explică Claudia Dumitrache, administratorul pensiunii.
Pe de altă parte, câţiva turişti - din Oradea şi Bucureşti - care au ajuns pe meleaguri clujene, cu diverse treburi de rezolvat, în luna decembrie a anului trecut nu au acceptat discrepanţa dintre ceea ce au văzut pe site-ul pensiunii şi ceea ce au găsit la faţa locului.
Aceştia au ales să se cazeze în alte unităţi hoteliere din Cluj-Napoca, nu înainte de a face o vizită la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC)