Anul 2010 a fost cel de-al saselea an consecutiv de crestere a productiei Dacia la peste 340.000 de masini, cu 15% peste nivelul din 2009, potrivit unor surse apropiate companiei, citate de Mediafax.
In aceste conditii, cifra de afaceri a Dacia a ajuns la un nivel de 3 mld. euro, potrivit calculelor Ziarului Financiar, in crestere cu peste 40% fata de anul anterior, nivel similar cu cel atins de Petrom, cea mai mare companie de pe piata locala, in 2009.
Cresterea mai accelerata a cifrei de afaceri fata de productie vine pe fondul lansarii SUV-ului Duster, al carui pret mediu este aproape dublu fata de cel al unui Logan sau Sandero. Majorarea productiei Dacia vine in contextul in care anul trecut piata auto europeana a scazut cu peste 5%, pe fondul crizei economice si al incheierii programelor de casare pe piete precum cea germana. Anul 2010 a fost cel de-al saselea an consecutiv de crestere a productiei Dacia la peste 340.000 de masini, cu 15% peste nivelul din 2009, potrivit unor surse apropiate companiei, citate de Mediafax.
In aceste conditii, cifra de afaceri a Dacia a ajuns la un nivel de 3 mld. euro, potrivit calculelor Ziarului Financiar, in crestere cu peste 40% fata de anul anterior, nivel similar cu cel atins de Petrom, cea mai mare companie de pe piata locala, in 2009.
Cresterea mai accelerata a cifrei de afaceri fata de productie vine pe fondul lansarii SUV-ului Duster, al carui pret mediu este aproape dublu fata de cel al unui Logan sau Sandero. Majorarea productiei Dacia vine in contextul in care anul trecut piata auto europeana a scazut cu peste 5%, pe fondul crizei economice si al incheierii programelor de casare pe piete precum cea germana.