Compania sud-coreeană LG estimează că în 2011 va comercializa 40 de milioane de televizoare cu ecran plat (televizoare Smart), televizoare 3D şi televizoare LCD-LED.
Televizoarele Smart reprezintă o categorie foarte importantă având în vedere faptul că LG vizează poziţia de leader pe acest segment care se va dezvolta în anul în curs. De asemenea, în 2011 compania intenţionează să câştige un procentaj substanţial din piaţa de televizoare 3D prin introducerea noii tehnologii 3D care va livra cea mai bună imagine.
“Piaţa globală de televizoare trece printr-o nouă transformare prin introducerea noilor televizoare Smart care vor oferi utilizatorilor toate emisiunile preferate, filmele şi conţinutul online printr-o simplă apăsare a unui buton. Inovaţia este componenta care dezvoltă segmentul de televizoare în cadrul companiei noastre, de aceea credem că în 2011 vom reuşi să ne atingem obiectivele de a deveni lideri de piaţă atât pe segmentul de televizoare Smart cât şi pe cel al televizoarelor 3D, ” a declarat Havis Kwon, preşedinte şi CEO al companiei Home Entertainment a LG Electronics.
Una dintre revelaţiile anului 2011 în materie de produse inteligente LG este televizorul Smart, care încorporează tehnologii avansate şi conexiune la Internet, fiind în acelaşi timp extrem de uşor de utilizat. Meniul intuitiv şi telecomanda Magic Motion a televizoarelor Smart transformă utilizarea acestui produs într-o operaţiune simplă, rapidă şi intuitivă.
Adăugând Media Link la deja existentele funcţii USB şi DNLA, Smart Share oferă consumatorilor posibilitatea de a accesa conţinutul preferat de pe propriul PC prin transferul acestuia direct pe televizorul inteligent LG. În plus, pentru a facilita consumatorilor vizualizarea conţinutului stocat pe PC direct pe ecranul mare al televizorului, Media Link oferă informaţii simultan cu conţ