Samsung Electronics a lansat noile serii de televizoare LED în cadrul International Consumer Electronics Show, iar anul acesta vrea să reducă costul achiziţionării unui sistem 3D cu mai mult de două treimi.
În calitate de lider global pe segmentul de televizoare, Samsung a condus industria în 2010 prin lansarea primului televizor 3D iar astăzi cota de piaţă din SUA reprezintă peste 70%.
Cu cât conţinutul 3D va deveni mai răspândit, compania se aşteaptă la mai mulţi clienţi care vor opta pentru televizoare cu funcţionalitate 3D. În acest sens, Samsung doreşte ca în 2011 să reducă costul achiziţionării unui sistem 3D (televizor, player Blu-ray, ochelari şi conţinut) cu mai mult de două treimi, punând la dispoziţie funcţionalitatea 3D la o gamă mai largă de televizoare.
De asemenea, Samsung se aşteaptă ca 2011 să fie un an hotărâtor pentru televiziunea conectată la Internet. Aproape toate televizoarele Samsung cu diagonale de la 40 inch în sus vor dispune de funcţii inteligente, utilizatorii putând accesa cu uşurinţă conţinutul de pe Internet pe ecranele mari digitale.
Linia de televizoare prezentate de Samsung pentru 2011 combină elemente noi de stil si un design inovativ cu o serie de caracteristici până acum întâlnite exclusiv la produsele premium, precum funcţionalitate 3D şi funcţii TV inteligente avansate. Modelele Samsung includ:
• Search All, funcţie care înlesneşte căutarea conţinutului dorit pe televizorul tău şi pe alte dispozitive media de stocare conectate cu certificare DLNA, calculatoare în reţea şi dispozitive mobile, dar şi servicii de Internet şi video-la-cerere.
• Your Video, funcţie ce oferă recomandări în funcţie de istoria vizualizărilor utilizatorului.
• Browser de Internet – oferă navigare pe Internet direct de pe televizor.
• Samsung Apps – primul şi