Starbucks, cel mai mare lanţ de cafenele la nivel mondial, şi-a lansat un nou logo, noua variantă nemaiincluzând cuvintele "Starbucks" şi "coffee", scrie BBC News. Noua imagine a mărcii este reprezentată doar de sirena cu două cozi, prezentă şi în trecut. Mişcarea dă cale liberă diversificării gamei de produse, după ce reprezentanţii companiei şi-au manifestat intenţia de a lansa noi produse şi chiar să vândă bere şi vin în unele dintre cafenele sale din Statele Unite. "Cred că este o nebunie. Ce se va întâmpla, ce va deveni cafeaua care era cunoscută sub numele de Starbucks?", se întreabă James Gregory, director executiv la compania de branding Core Brand. Howard Schultz, CEO-ul Starbucks, spune că mişcarea este în concordanţă cu strategia pe care compania o va adopta în perioada următoare. "Este o rafinare a logo-ului, care reflectă strategia noastră. Nu ne-am trezit din senin că vrem să ne schimbăm logo-ul", spune Schultz.
Starbucks, cel mai mare lanţ de cafenele la nivel mondial, şi-a lansat un nou logo, noua variantă nemaiincluzând cuvintele "Starbucks" şi "coffee", scrie BBC News. Noua imagine a mărcii este reprezentată doar de sirena cu două cozi, prezentă şi în trecut. Mişcarea dă cale liberă diversificării gamei de produse, după ce reprezentanţii companiei şi-au manifestat intenţia de a lansa noi produse şi chiar să vândă bere şi vin în unele dintre cafenele sale din Statele Unite. "Cred că este o nebunie. Ce se va întâmpla, ce va deveni cafeaua care era cunoscută sub numele de Starbucks?", se întreabă James Gregory, director executiv la compania de branding Core Brand. Howard Schultz, CEO-ul Starbucks, spune că mişcarea este în concordanţă cu strategia pe care compania o va adopta în perioada următoare. "Este o rafinare a logo-ului, care reflectă strategia noastră. Nu ne-am trezit din senin că vrem să ne schimbăm logo-ul", spune Schultz.