Pe parcursul lui 2010, BMW a ocupat constant prima poziţie în topul mărcilor de automobile într-o serie variată de studii, fie că este vorba de aprecierea publicului sau de părerea specialiştilor. Este cazul sondajului "Best Auto", realizat de revista "Auto motor şi sport", unde BMW s-a impus constant în ultimii ani, la fel cum este cazul "High Impact Brands", realizat de revista BIZ şi compania Synovate, unde marca germană a ocupat prima poziţie pentru al doilea an consecutiv. La încheierea anului 2010, două noi studii au certificat succesul de care se bucură marca BMW pe piaţa din România - atât sondajul realizat de auto.ro, împreună cu Deadalus Millward Brown, cât şi topul Superbrands au plasat din nou BMW pe prima poziţie în topul mărcilor de automobile.
Sondajul realizat de compania Deadalus Millward Brown printre utilizatorii site-ului auto.ro a cuprins peste 13.700 interviuri on-line în perioada ianuarie-octombrie 2010. Au fost urmărite mai multe criterii care au inclus ţinuta de drum, designul, fiabilitatea, consumul de combustibil, finisajul interior şi raportul calitate/preţ între posesorii fiecărei mărci. Rezultatele au relevat că modelele BMW ocupă prima poziţie din punct de vedere al satisfacţiei generale, cât şi din punctul de vedere al raportului calitate/preţ. Remarcabilă este şi clasarea pe poziţia a treia în topul intenţiei de cumpărare, în spatele a două mărci de volum germane.
Designul, fiabilitatea, consumul redus de combustibil şi raportul calitate/preţ au instalat BMW ca lider al pieţei premium
În topul Superbrands România, BMW s-a clasat pe poziţia a doua, după Google, dar înaintea oricărei alte mărci de automobile. Studiul a analizat peste 1.000 de mărci în două faze, o analiză calitativă din partea unui consiliu de specialişti, urmată de o cercetare de piaţă condusă de către Nielsen la scară naţională, pe un e