Mii de localnici din sud-estul judeţului sunt amăgiţi, încă din 2009, cu un proiect de reabilitare a drumurilor judeţene. Anul 2010 s-a dovedit a fi unul negativ în ceea ce priveşte respectarea promisiunilor legate de investiţii în infrastructura judeţului.
La sfârşitul anului 2009, Consiliul Judeţean Buzău anunţa pentru anul următor demararea unui proiect aşteptat de comunităţile locale beneficiare: asfaltarea unor drumuri judeţene. Aproape siguri că vor avea banii necesari investiţiei, consilierii judeţeni au aprobat atunci documentaţia tehnico-economică pentru modernitarea drumurilor judeţene 205, pe tronsonul Pietroasele – Breaza – Năeni – Finţeşti – DN 1 B şi 203 C, pe tronsonul Mihăileşti – Mărgineanu – Câmpeni.
Pentru a aduce cele două sectoare la parametrii tehnici ai unui drum judeţean, proiectanţii recomandau turnarea unui covor asfaltic pe o lăţime de şase metri, amenajarea acostamentelor prin împietruire cu balast, executarea podeţelor, amenjarea intersecţiilor cu drumurile laterale şi reparaţia podurilor de pe traseu. În cazul tronsonului Mihăileşti – Câmpeni, era propusă chiar şi reparaţia podului din beton armat peste râul Sărata.
Primul tronson are o lungime de aproximativ 24 de kilometri iar o parte din acest drum, aproximativ 5 kilometri, este balastat. Ruta este folosită mai ales de navetiştii din Năeni şi Breaza, care vin în oraş. După mai mult de un an de la anunţarea proiectului, drumul este la fel de deteriorat. „E o rută tranzitată, localnicii aflaseră de acest proiect însă nu a mai pomenit nimeni de asfaltare”, ne-a declarat Cornel Enache, primarul din Pietroasele.
La Mihăileşti, dezamăgirea este şi mai mare. „Pe raza comunei mele am trei kilometri din drumul 203 C, care leagă patru sate. L-am mai pietruit noi, deşi e al Drumurilor Judeţene, dat tot se circulă greu şi abia intră autobuzele sau autoturismele localn