PDL-ul și Băsescu pot să vorbească oricât doresc despre “reforma statului” pe care cică o fac. Astea nu sunt reforme, sunt tăieri fără cap și fără coadă, iar despre asta am scris o grămadă anul trecut. Am, însă, un exemplu nou.
La ce ne folosește faptul că directorului RATB i-a fost plafonat de către guvern salariul în 2010 la 3.357 de lei, dacă subordonații săi șoferi și lăcătuși au salarii de peste 1.200 de euro? Repet: șoferi de autobuz, sau vatmani de tramvai. Desigur, au responsabilități foarte mari: viețile oamenilor pe care îi transportă prin oraș. Nici măcar nu merită să încep discuția despre salariile medicilor și ale profesorilor, comparativ cu responsabilitățile lor.
Să fim bine înțeleși: salariile astea de șoferi le plătim noi, bucureștenii, din taxele și impozitele noastre, fie că mergem cu autobuzul sau nu, pentru că RATB primește subvenții de la primărie. Iar din aprilie, s-ar putea ca prețul călătoriei cu RATB să crească cu 40%. Nu pot decât să le doresc actualilor copii de școală să-și dorească să devină, când vor fi mari, șoferi și vatmani, nicidecum doctori sau profesori!
Aici puteți găsi datele despre salariile nesimțit de mari ale șoferilor RATB.
PDL-ul și Băsescu pot să vorbească oricât doresc despre “reforma statului” pe care cică o fac. Astea nu sunt reforme, sunt tăieri fără cap și fără coadă, iar despre asta am scris o grămadă anul trecut. Am, însă, un exemplu nou.
La ce ne folosește faptul că directorului RATB i-a fost plafonat de către guvern salariul în 2010 la 3.357 de lei, dacă subordonații săi șoferi și lăcătuși au salarii de peste 1.200 de euro? Repet: șoferi de autobuz, sau vatmani de tramvai. Desigur, au responsabilități foarte mari: viețile oamenilor pe care îi transportă prin oraș. Nici măcar nu merită să încep discuția despre salariile medicilor și ale profesorilor, comparativ cu responsabilitățile l