Pe lângă numeroasele produse care au fost prezentate la Las Vegas, s-au legat şi noi parteneriate. Yahoo! şi compania chineză Haier "şi-au strâns mâna" şi au anunţat că vor lansa o nouă linie de televizoare, care pe lângă specificaţiile tehnice foarte înalte, se vor conecta la internet prin Wi-Fi şi vor avea încorporat serviciul Yahoo! Connected TV.
Până în acest moment nu s-a anunţat o dată oficială de lansare şi nici preţul de pornire, însă, reprezentaţii companiei chineze spun că televizoarele vor avea acces la peste 50.000 de show-uri TV şi filme şi la diverse servicii cum ar fi YouTube, CBS, Twitter şi Facebook.
Noua tehnologie va avea acces şi la serviciul Netflix încorporat, pentru care s-au proiectat telecomenzi cu un buton special pentru facilitarea accesului la acesta. Astfel, pentru a beneficia de aceste telecomenzi, clientul va trebui să comande pachetul TV care include şi playerul Blu-ray, ce urmează a fi lansat de către Haier în viitorul apropiat.
Un alt produs care a atras atenţia în cadrul evenimentului Consumer Electronic Show, a fost frigiderul cu Twitter de la Samsung. Modelul RF4289 include un ecran multi-touch pe uşă, permiţând astfel utilizatorului să acceseze şi serviciul de muzică Pandora sau să-şi verifice programul zilnic cu ajutorul serviciului Google Calendar.
Frigiderul dispune de un display de opt inci prin intermediul căruia se pot accesa site-uri de reţete, informaţii despre temperatura din interiorul frigiderului, sau poate fi folosit ca loc pentru lăsat notiţe familiei.
Şi sectorul laptop-urilor a fost asaltat de produse noi. Sony şi-a etalat la CES Las Vegas noul laptop Sony Vaio F 3D, echipat cu procesor din noua generaţie Intel Sandy Bridge, placă video nVIDIA GeForce GT 540M cu un GB memorie vizuală şi un display 3D de 16 inci 120Hz Full HD LED-backlit care necesită ochelari spe