Oprah Winfrey, cea mai cunoscută realizatoare de talk-show-uri din Statele Unite, şi-a deschis la începutul acestui an propriul canal de televiziune, care va funcţiona sub deviza „Suntem în legătură cu publicul“.
Admiratorii lui Oprah Winfrey sunt convinşi că preferata lor va înregistra cu proiectul său acelaşi succes pe care l-a avut şi cu emisiunea pe care a moderat-o, „The Oprah Winfrey Show“, care timp de 25 de ani a ţinut telespectatorii „lipiţi“ de micul ecran. Realizatoarea a investit aproape 200 de milioane de dolari în postul de televiziune botezat Oprah Winfrey Network - OWN şi spune că, deşi aceasta este „provocarea vieţii ei“, nu se va da înapoi de la nimic şi va munci din răsputeri pentru a-şi asigura succesul. Probabil nu îi va fi foarte greu, pentru că în cei 25 de ani de „Oprah Winfrey Show“ ea şi-a căpătat o notorietate deosebită şi a devenit cunoscută drept „moderatoarea pe care nimeni nu o refuză“. Televiziunea OWN, care poartă iniţialele numelui lui Oprah, a prins contur în anul 2009. Încă de atunci, realizatoarea şi-a anunţat publicul că emisiunea care a făcut-o celebră se va încheia în septembrie 2010. Acest lucru s-a întâmplat, dar Oprah nu a renunţat la televiziune, optând pentru funcţia de patron.
Politica televiziunii OWN
Televiziunea OWN a început deja să genereze conţinut propriu, menit să îi crească audienţele şi, de ce nu, să aducă profit. În cadrul turneului de promovare a noului post TV, Oprah Winfrey a anunţat că tocmai a filmat un promo în care explică de ce grila de programe este alcătuită în aşa fel încât emisiunile să se repete în anumite zile. „Teama mea cea mai mare este că oamenii se vor sătura de reluări la un moment dat. Cu toate acestea, din punctul meu de vedere, telespectatorii televiziunilor prin cablu sunt obişnuiţi ca emisiunile să se repete şi s-ar putea să nu le convină dacă acest pro