În 2010, Dacia a vândut 348 723 vehicule, volum superior cu 12 % faţă de cel realizat în anul 2009. Ritmul de creştere a vânzărilor Dacia a depăşit astfel pentru al şaselea an consecutiv 10%, volumul livrărilor anuale ale mărcii ajungând să se dubleze între 2005 şi 2010.
Pe piaţa din România, care a înregistrat în 2010 o scădere de 20,4%, Dacia a comercializat 36 730 vehicule, adjudecându-şi astfel o cotă de piaţă de 31,7 %, în creştere cu 2,8 puncte procentuale faţă de anul precedent. Peste două treimi din volumele vândute (24 856 unităţi) au fost livrate prin intermediul programului de reînnoire a parcului auto din România.
O contribuţie importantă la rezultatul Dacia au avut-o vânzările de flote, care au înregistrat în 2010 un nivel record (aproape 4 000 de unităţi), în special ca urmare a livrărilor către mari companii (societăţi româneşti şi internaţionale prezente în România).
Pentru Dacia, anul 2010 a fost marcat de lansarea modelului Duster. Datorită unui raport prestaţii/spaţiu interior/preţ fără echivalent în lumea vehiculelor 4x4, Dacia Duster s-a impus rapid drept lider în segmentul său pe piaţa din România, cu 4 826 unităţi vândute. Remarcabil este faptul că 92% dintre clienţi au optat pentru versiunea vârf de gamă, Lauréate. Modelul cunoaşte de asemenea un succes remarcabil pe plan internaţional, cu peste 100 000 de comenzi la data de 31 decembrie 2010.
Dincolo de aprecierea publicului larg, Dacia Duster a reuşit să-i convingă şi pe profesioniştii domeniului auto. Duster a obţinut astfel premiul « Autobest 2011 », precum şi titlurile « Maşina Anului 2011 » în România şi în Croaţia, precum şi trofeul « SUV-ul Anului 2011» în România.
O puternică dinamică a exporturilor
Vânzările Dacia pe plan internaţional au depăşit 311 000 unităţi, în creştere cu 15% faţă de anul 2009. Marca românească şi-