Mark Zuckerberg, directorul executiv al Facebook, este unul dintre cei mai cunoscuti oameni din S.U.A. precum si din intreg mediul online. Cu toate acestea numele lui este foarte putin cunoscut in Japonia, una dintre tarile cu cea mai dezvoltata infrastructura de comunicatii din lume, precizeaza The New York Times.
Mai putin de doua milioane de persoane utilizeaza Facebook in Japonia, adica mai putin de 2% din populatia care acceseaza internetul in aceasta tara, in vreme ce in S.U.A. 60% dintre utilizatorii de internet au cont pe Facebook, potrivit unui studiu publicat pe Socialbakers.
Retelele de socializare utilizate preponderent de japonezi (Mixi, Gree si Mobage-town) le permit acestora sa isi ascunda identitatea, in comparatie cu Facebook care impune mai multe restrictii in acest sens si care promoveaza titulatura conturilor ce includ numele si prenumele utilizatorului.
Utilizatorii de internet din Japonia folosesc de cele mai multe ori pseudonime sau porecle.
"Facebook intalneste o adevarata provocare in Japonia" a declarat Shigenori Suzuki, un analist al Nielsen/NetRatings. "In Japonia avem o suita de rivali puternici pentru Facebook si pe deasupra o suma de factori ce tin de cultura web a acestei tari", a adaugat Shigenori Suzuki. Mark Zuckerberg, directorul executiv al Facebook, este unul dintre cei mai cunoscuti oameni din S.U.A. precum si din intreg mediul online. Cu toate acestea numele lui este foarte putin cunoscut in Japonia, una dintre tarile cu cea mai dezvoltata infrastructura de comunicatii din lume, precizeaza The New York Times.
Mai putin de doua milioane de persoane utilizeaza Facebook in Japonia, adica mai putin de 2% din populatia care acceseaza internetul in aceasta tara, in vreme ce in S.U.A. 60% dintre utilizatorii de internet au cont pe Facebook, potrivit unui studiu publicat pe So