BCR Asigurări a lansat aplicaţia de asistenţă prin telefon „iPhone Insurance Assistance - BCR Asigurări VIG”, care simplifică şi urgentează procesul de soluţionare a daunelor prin faptul că oferă asiguratului posibilitatea de a trimite informaţii preliminare despre accident direct către Centrul de Daune al companiei.
Posesorul de smartphone are posibilitatea de a anunţa rapid accidentul la serviciul naţional de urgenţă (112), la compania de asigurări sau la compania de tractări, în funcţie de natura problemei. În plus, aplicaţia pune la dispoziţia clientului harta şi contactele service-urilor şi sucursalelor societăţilor de asigurare, în funcţie de localizarea GPS.
Prin contactarea companiei de asigurări, procesul de notificare a daunei este automatizat, clientul fiind programat telefonic pentru constatare şi reparaţie la service. În acelaşi timp, utilizatorul poate solicita orice informaţie de care are nevoie.
Potrivit şefului Direcţiei Daune BCR Asigurări, Eugen Stoica, timpul de aşteptare pentru apelarea asiguratului din partea call-center-ului este de trei minute.
'Sunt şi vârfuri de sarcină, în special dimineaţa, dar am reuşit să rezolvăm şi problema aceasta', a declarat marţi Eugen Stoica, în conferinţa de presă organizată cu prilejul lansării acestei aplicaţii.
De asemenea, în ceea ce priveşte companiile de asistenţă rutieră, clientul beneficiază de următoarele servicii: tractare, depanare şi asistenţă telefonică. La nivel naţional, timpul mediu de aşteptare pentru tractare este de 55 de minute.
Această aplicaţie, care este o premieră pe piaţa românească de asigurări, a fost special concepută pentru a putea fi descărcată şi utilizată pe telefoanele de tip Apple Iphone, fiind oferită gratuit atât asiguraţilor proprii, cât şi asiguraţilor altor companii, în ideea că aceştia ar putea să o folosească dacă sunt implicaţi într-