China respinge acuzaţiile potrivit cărora ar fi spionat compania franceză Renault. Aceste acuzaţii sunt "absolut fără fundament, iresponsabile şi inacceptabile", a declarat marţi, 11 ianuarie, un purtător de cuvânt al Ministerului chinez al Afacerilor Externe.
Victimă a spionajului industrial, constructorul francez de automobile a evocat "o filieră organizată la nivel internaţional", pentru a-i fura date despre cum sunt fabricate bateriile maşinilor electrice, care urmează să fie lansate pe piaţă în 2012.
Presa franceză consideră că filiera de spionaj are ramificaţii în China, afirmaţie neconfirmată de reprezentanţii Renault şi de Guvernul de la Paris.
Renault a demis la începutul săptămânii trecute trei directori, suspectaţi că ar fi transmis informaţii cu caracter sensibil.
Renault, companie deţinută în proporţie de 15% de statul francez a investit împreună cu partenerul său japonez, Nissan patru miliarde de euro în fabricarea de vehicule electrice, intenţionând să devină lider mondial în acest sector.
China respinge acuzaţiile potrivit cărora ar fi spionat compania franceză Renault. Aceste acuzaţii sunt "absolut fără fundament, iresponsabile şi inacceptabile", a declarat marţi, 11 ianuarie, un purtător de cuvânt al Ministerului chinez al Afacerilor Externe.
Victimă a spionajului industrial, constructorul francez de automobile a evocat "o filieră organizată la nivel internaţional", pentru a-i fura date despre cum sunt fabricate bateriile maşinilor electrice, care urmează să fie lansate pe piaţă în 2012.
Presa franceză consideră că filiera de spionaj are ramificaţii în China, afirmaţie neconfirmată de reprezentanţii Renault şi de Guvernul de la Paris.
Renault a demis la începutul săptămânii trecute trei directori, suspectaţi că ar fi transmis informaţii cu caracter sensibil.
Renault, companie deţinută în pr