Publicaţia editată de Adevărul Holding a avut, în medie, 599.000 de cititori pe apariţie, în intervalul octombrie 2009 – octombrie 2010, conform Studiului Naţional de Audienţă. Alte publicaţii din familia Adevărul Holding, precum „Adevărul de Seară“, „Click!“ şi „Click! pentru femei“ conduc detaşat pe segmentele pe care activează.
Ziarul „Adevărul" a fost citit în perioada octombrie 2009 - octombrie 2010 de o medie de 599.000 de persoane pe apariţie, potrivit datelor ale Studiului Naţional de Audienţă.
Publicaţia este în continuare cea mai citită de pe segmentul ziarelor de calitate, statut pe care l-a deţinut şi în ultimele trei valuri de audienţă. În plus, numărul de cititori ai ziarului „Adevărul" este cu 2% mai mare decât în perioada octombrie 2008 - octombrie 2009, în timp ce competitorii săi au înregistrat scăderi drastice.
„Jurnalul Naţional" a ajuns la 561.000 de cititori pe apariţie, cu 135.000 mai puţini decât în valul din anul precedent. Mai mult, „Evenimentul zilei" a coborât în ultimele sondaje de audienţă la 338.000 de cititori pe apariţie, un minus de 186.000 faţă de valul din octombrie 2008 - octombrie 2009. „România liberă" are printre cele mai mici audienţe: 154.000 de cititori pe apariţie.
Cotidianul este depăşit în audienţă de ziare precum „Evenimentul zilei" şi „Ziarul Financiar", care au vânzări mult mai mici decât „România liberă".
„Adevărul" nu este doar cel mai citit ziar de calitate din România, ci şi cel mai vândut. Publicaţia este lider în vânzări de aproape doi ani. Potrivit ultimelor date, disponibile din septembrie 2009, ziarul are vânzări medii de 90.726 de exemplare pe apariţie.
„Click!", cea mai mare audienţă din România
Ziarul „Click", editat tot de Adevărul Holding, rămâne în continuare cel mai citit ziar din România, cu o medie de 1.210.000 de cititori pe apariţi