Volumul vânzărilor a înregistrat o creştere de 12% în 2010, iar în ceea ce priveşte perspectivele pentru 2011 se are în vedere dezvoltarea gamei şi a reţelei de distribuţie, creşterea vânzărilor şi satisfacţia clienţilor
În 2010, Dacia a vândut 348.723 vehicule, volum superior cu 12% faţă de cel realizat în anul 2009 (311.282 unităţi). Ritmul de creştere a vânzărilor Dacia a depăşit astfel pentru al şaselea an consecutiv 10%, volumul livrărilor anuale ale mărcii ajungând să se dubleze între 2005 şi 2010.
În România, Dacia şi-a adjudecat o cotă de piaţă de 31,7%
Pe piaţa din România, care a înregistrat în 2010 o scădere de 20,4%, Dacia a comercializat 36.730 vehicule, adjudecându-şi astfel o cotă de piaţă de 31,7%, în creştere cu 2,8% faţă de anul precedent, a declarat, ieri, directorul comercial al companiei, Fabrice Cambolive. Acesta a mai spus că în 2011 gama Dacia se reînnoieşte printr-un program de serii limitate adaptate clientului român prin design, confort. Acestea vor evidenţia capacitatea Dacia de a se dezvolta în mediul de lucru şi de piaţă. Peste două treimi din volumele vândute (24.856 unităţi) au fost livrate prin intermediul programului de reînnoire a parcului auto din România. O contribuţie importantă la rezultatul Dacia au avut-o vânzările de flote, care au înregistrat în 2010 un nivel record (aproape 4.000 de unităţi), în special ca urmare a livrărilor către mari companii (societăţi româneşti şi internaţionale prezente în România).
Duster, formula succesului
Pentru Dacia, anul 2010 a fost marcat de lansarea modelului Duster (67.000 unităţi vândute). Datorită unui raport prestaţii/spaţiu interior/preţ fără echivalent în lumea vehiculelor 4x4, Dacia Duster s-a impus rapid drept lider în segmentul său pe piaţa din România, cu 4.826 unităţi vândute. Remarcabil este faptul că 92% dintre clienţi