Gică Hagi pare să fie cel mai popular român în reţeaua de socializare Facebook, fanii săi fiind însă în principal turci. Românii se dau în vânt după guma de mestecat turcească, dar se feresc de brandurile româneşti tradiţionale
Mai bine de 90.000 de români sunt fani ai gumei de mestecat Turbo pe reţeaua de socializare Facebook.
Mulţi dintre cei care apreciază guma de mestecat care a încetat să se mai fabrice speră să mai găsească pe undeva o cutie sau măcar un parfum care, aplicat pe alte tipuri de gumă, să le amintească de vechea savoare. În timp ce unii afirmă că gume Turbo s-ar mai găsi încă prin buticurile din Turcia, cei mai mulţi îşi amintesc cu drag de surprizele care însoţeau produsul şi pe care le colecţionau.
Există însă şi reversul medaliei. Dacă zeci de mii de români încă resimt nostalgia gumei de mestecat turceşti, turcii sunt în continuare nebuni după cel mai bun "produs de export" venit din România în Turcia - Gică Hagi. Pagina de Facebook a fostului fotbalist şi actualul antrenor al echipei Galatasaray este apreciată de 96.243 de persoane, numărul fanilor crescând de la oră la oră. Nu doar turcii sunt nebuni după Hagi (mesajele tip "I love you, Hagi" abundă), dar aprecieri în care se spune că românul a fost cel mai bun fotbalist al tuturor timpurilor vin şi din Siria sau Thailanda.
Hagi rămâne cel mai iubit sportiv român pe Facebook, pagina dedicată lui având mai mulţi "prieteni" ca Adrian Mutu - 46.157 sau Nadia Comăneci - 40.773.
Branduri româneşti cu prieteni puţini
Deşi Dacia este considerată ca fiind cel mai cunoscut brand românesc, în reţeaua de socializare Facebook nu a reuşit să strângă decât 5.544 de persoane care să aprecieze marca. Pagina nu este una foarte animată, constând mai mult în anunţurile producătorului privind evenimentele în care sunt implicate automobilele.
Chiar şi aşa, Dacia stă mult ma