Compania BCR Asigurari, membra a Vienna Insurance Group (VIG), a lansat aplicatia de asistenta auto prin telefon “iPhone Insurance Assistance”, in colaborare cu i-Tom Solutions, care poate fi descarcata si utilizata pe telefoanele de tip Apple Iphone.
“Ne propunem sa adaptam produsele noastre de asigurare la ultimele tehnologii in domeniul IT. Astfel, identificam solutii care sa faciliteze accesul la produsele de asigurare precum si simplificarea si urgentarea procesului de solutionare a daunelor. A tine pasul cu aceste aplicatii si instrumente de comunicare presupune o serie de investitii, pe care am decis sa le facem”, a declarat Mihail Tecau (foto), presedintele BCR Asigurari Vienna Insurance Group, in cadrul unei conferinte destinata lansarii serviciului.
Aplicatia este oferita fara costuri suplimentare asiguratilor BCR Asigurari care detin o polita de asigurare Casco Plus si va fi disponibila si pentru alte tipuri de telefoane in urmatoarea perioada, a mai spus seful BCR Asigurari VIG. Iphone Insurance Assistance simplifica si urgenteaza procesul de solutionare a daunelor in cadrul companiei, oferind posibilitatea asiguratului sa trimita informatii preliminare despre dauna direct catre Centrul de Daune al BCR Asigurari.
Totodata, prin intermediul acestei aplicatii, societatea Pointer Systems are in responsabilitate si acopera serviciile de asistenta rutiera, deservind asiguratii BCR Asigurari VIG. Serviciile de asistenta telefonica, tehnica, depanare si tractare sunt oferite gratuit, in cazul in care clientul este asigurat la BCR Vienna Insurance Group si are incheiata o polita de tip Casco Plus.
Astfel, prin contactarea companiei de asigurari, procesul de notificare a daunei este automatizat, clientul fiind programat telefonic pentru constatare si reparatie la service. In acelasi timp, utilizatorul poate solicita orice informatie de