Romtelecom, numărul unu pe piaţa locală de telefonie fixă, a anunţat astăzi planurile pentru anul 2011, Internetul broadband şi serviciile TV fiind în continuare principalele priorităţi.
Romtelecom îşi va continua eforturile de îmbunătăţire a operaţiunilor şi se va concentra în acest an asupra creşterii eficienţei şi reducerii costurilor printr-o serie de proiecte care vizează un nou model operaţional în diferite arii de activitate. În plus, compania se va concentra în mod special asupra dezvoltării de oferte şi servicii pentru a răspunde mai bine nevoilor actuale ale clienţilor, continuând să investească pentru a-şi consolida infrastructura.
“Toate eforturile de transformare din anii precedenţi nu au fost în van deoarece, fără măsurile pe care le-am luat în trecut, nu am fi fost capabili să facem faţă condiţiilor economice care s-au înrăutăţit de-a lungul ultimilor ani şi să atingem aproximativ câte 1 milion de clienţi pentru serviciile de internet broadband şi de televiziune.Trebuie să susţinem transformarea şi schimbarea continuă a companiei – este singura modalitate prin care putem să fim în continuare competitivi pe piaţa românească,” a declarat Yorgos Ioannidis, Director General Romtelecom.
Între 1.000 şi 1.400 de poziţii vor fi reduse anul acesta
Peste 20 de proiecte de transformare au fost demarate, vizând toate ariile importante de business ale companiei. Acestea vizează aspecte precum îmbunătăţirea proceselor, de la vânzări până la ciclul de instalare, creşterea eficienţei în call-centere şi magazine sau simplificarea portofoliului de produse. Pe lânga acestea, alte proiecte sunt în stadiu de evaluare în acest moment. Perioada în care se vor derula proiectele iniţiate acum se extinde până în 2013.
Se estimează că pentru acest an impactul privind personalul va atinge între 1.000 şi 1.400 de pozi