Calitate europeană de top la preţ de chilipir românesc! Sub acest slogan circulă pe internet un spot la Dacia Duster. Real sau fake?
Publicitarul Bogdan Naumovici tinde să creadă că reclama nu a fost comandată de Dacia. Dar, o asemenea campanie ar prinde în Marea Britanie, spune la RFI Bogdan Naumovici, pentru că englezii nu sunt pudibonzi. Iar vulgarităţile din spot au o noimă.
Şi, pentru că ţinta Dacia este în 2012 tocmai piaţa britanică, l-am întrebat pe Costin Giurgea, redactor şef al revistei Top Gear, ce sanse are Duster acolo.
Magda Prelipceanu în dialog cu Bogdan Naumovici şi Costin Giurgea
Calitate europeană de top la preţ de chilipir românesc! Sub acest slogan circulă pe internet un spot la Dacia Duster. Real sau fake?
Publicitarul Bogdan Naumovici tinde să creadă că reclama nu a fost comandată de Dacia. Dar, o asemenea campanie ar prinde în Marea Britanie, spune la RFI Bogdan Naumovici, pentru că englezii nu sunt pudibonzi. Iar vulgarităţile din spot au o noimă.
Şi, pentru că ţinta Dacia este în 2012 tocmai piaţa britanică, l-am întrebat pe Costin Giurgea, redactor şef al revistei Top Gear, ce sanse are Duster acolo.
Magda Prelipceanu în dialog cu Bogdan Naumovici şi Costin Giurgea